האפליקציה הטובה ביותר לקריאת מנגה בעברית וערבית 2024 לטלפון

כבר הראינו לכם את אפליקציות קריאת הקומיקס הטובות ביותר , אבל מה עם מנגה יפנית ? מנגה היא עניין יפני כבר שנים , אבל היא הציגה את עצמה בתרבויות רבות ושונות ברחבי העולם, ויצרה ביקוש לאפליקציות מנגה נוספות.

עכשיו, אנשים בכל העולם מתחילים באמת להיכנס למנגה. זה עדיין לא התפשט באופן נרחב. עם זאת, המכשיר הנייד שלך יכול להיות מקום מצוין למצוא בו.

למרבה הצער, יש כיום הרבה אפליקציות מנגה באיכות נמוכה בחוץ  , מה שמקשה למצוא אפליקציות עם דירוג טוב. אפליקציית מנגה טובה תיתן לך ממשק משתמש טוב לניווט, דרך קלה לקרוא ולצפות בתוכן מנגה, ואז זו דרך מצוינת לחקור מנגה חדשה.

אפליקציות המנגה הטובות ביותר

למרות שמנגה קיימת בתרבות היפנית כבר זמן רב, היא פרשה כנפיים וכעת עוקבים אחריה שאר העולם. בלי להכביר מילים, הנה כמה מיישומי המנגה הטובים ביותר עבור משתמשי אנדרואיד ו-iOS .

הערה: אם אתה חדש במנגה, כמוני, אתה צריך לדעת את זה, זה נקרא לאחור מימין לשמאל. הסיבה לכך היא שהיפנית המסורתית כתובה באותו אופן. לכן, מומלץ לקרוא מנגה באפליקציה ייעודית במקום להשתמש באפליקציית קורא קומיקס.

1.Shonen Jump

Shonen Jump הוא עבור אנדרואיד ו-iOS המאפשר לך לקרוא את סדרת Shonen Jump בחינם. כמה כותרים פופולריים מסדרת Shonen Jump כוללים את Boruto, Dr. סטון, וואן פיס ועוד הרבה. כל הפרקים האחרונים זמינים בחינם באותו יום של יציאתם ביפן.

  • האזהרה היחידה היא , אתה יכול לקרוא רק עד 100 פרקים ליום בסדרת Shonen Jump בחינם, ותוכל להסיר את ההגבלה הזו על ידי תשלום של $1.99 לחודש.
  • מחיר:  חינם, $1.99 לחודש
  • יתרונות:  אוספי המנגה האחרונים, ללא פרסומות.
  • חסרונות:  קורא עד 100 פרקים, כולל כותרים זמינים רק בסדרת Shonen Jump
  • פסק דין:  Shonen Jump הוא התחלה טובה עם מעט מה להציע כדי שתוכל להתמקד בקריאה והבנת עולם המנגה. גלה בעצמך

בדוק את Shonen Jump ( אנדרואיד  |  iOS )

2.Crunchyroll Manga

Crunchyroll Manga מגיע עם דגם מנוי שפותח את השערים לא רק למנגה אלא גם לאנימה. אתה יכול ליצור חשבון בחינם והוא ייתן לך גישה למספר ספרי מנגה וסרטי אנימה בחינם. אינך יכול להירשם באמצעות חשבון המדיה החברתית שלך.

חשבון חינמי יאפשר לך להוסיף מנגה למועדפים, לסימניות ולתכונות הניתוב שלך. אם אתם רוצים את המנגה העדכנית ביותר (כמו Attack on Titan), שמתפרסמת ביפן, ברגע שהיא מגיעה ליציע, Crunchyroll היא האפליקציה לשימוש.

  • מחיר:  6.95 דולר
  • יתרונות:  אתה יכול לגשת לאנימה וגם למנגה, ברגע שהם ישוחררו ביפן, הודות לסימולפאבים. קומיקס של מנגה מגיע עם כתוביות באנגלית.
  • חסרונות:  האפליקציה לא הכי טובה בכל הנוגע לממשק המשתמש. האפליקציה תשלח הרבה התראות שיכולות להיות מעצבנות. חלק מהמשתמשים גם דיווחו שנגמרו הדפים.
  • פסק דין:  צוות הפיתוח של Crunchyroll היה עסוק באפליקציית אנימה ייעודית וזו הסיבה שהיא קיבלה כל כך מעט אהבה. האפליקציה מכילה ספרייה ענקית עם האירועים האחרונים המסופקים במהירות.

בדוק את Crunchyroll Manga ( אנדרואיד  )

3. MangaZone

MangaZone היא אפליקציה נוספת שפותחה עם דגש על חובבי מנגה. תוכלו למצוא יותר מ-15,000 כותרים מתורגמים לאנגלית מוכנים לקריאה. הממשק נקי אבל יש כמה באגים. איפה זה שונה, זה בקטע הקהילה שבו הקוראים יכולים להתחבר ולשוחח עם קוראי מנגה ולעודד אחרים.

מסיבה לא ידועה, האפליקציה אינה זמינה עוד בחנות Google Play, אך עדיין ניתן להוריד את גרסת האנדרואיד מהאתר הרשמי או את גרסת iOS מחנות האפליקציות.

  • מחיר:  חינם (נתמכת פרסומות)
  • יתרונות:  יש מבחר חופשי שמתורגם לאנגלית, ואתה יכול לתקשר עם מעריצים אחרים.
  • חסרונות:  האפליקציה כוללת כמה באגים ותצטרכו להתאזר בסבלנות איתה.
  • פסק דין:  MangaZone היא אפליקציה טובה עם מבחר טוב של כותרי מנגה לבחירה. הבעיה היחידה היא ממשק המשתמש שזקוק נואשות לשדרוג.

בדוק את MangaZone ( אנדרואיד  |  iOS )

4. Manga Rock

Manga Rock היא אחת מאפליקציות קוראי המנגה הפופולריות ביותר. יש לו למעלה ממיליון הורדות בחנות Play עם למעלה מ-100 אלף כותרי מנגה. ממשק המשתמש יפה ועובד ללא דופי. יש לו אוסף עצום של קומיקס מנגה אבל מה שעושה אותו אפילו טוב יותר הוא האוספים שנאספו.

האפליקציה תעקוב אחר הרגלי הקריאה שלך ותציע כותרות בהתאם. חלק מהבעיות שנתקלת בהן באפליקציות הקודמות שהוזכרו אינן קיימות כאן. הוא תומך במצבי צפייה וכיוון שונים עם תכונות רגילות כמו מועדפים וסימניות.

האפליקציה היא עם מודעות נתמכות, אבל אתה יכול להוריד את המנגה שלך ולקרוא אותה במצב לא מקוון כדי להימנע מהן או לשדרג לגרסת הפרימיום כדי לקבל תכונות נוספות כמו הורדות ללא הגבלה, סנכרון אוטומטי וכמובן ממשק ללא פרסומות במחיר של $2.99 ​​לחודש .

  • מחיר:  חינם עם מודעות נתמכות, גרסה בתשלום היא $2.99
  • יתרונות:  ממשק המשתמש פונקציונלי ויפה. ספריית הקומיקס של המנגה היא ענקית. האפליקציה ידועה בתמיכת הלקוחות המדהימה שלה שלא ניתן לומר על כל אפליקציה.
  • חסרונות:  קומיקס המנגה הזמינים בפלטפורמה עשוי להיות מוגבל למשתמשים מסוימים בהתבסס על המיקום הגיאוגרפי שלהם. הסיבה לכך היא שהמקורות ממוקמים במדינות שונות.

בדוק את מנגה רוק ( אנדרואיד )

5. Tachiyomi

Tachiyomi היא אפליקציית קוראת מנגה פופולרית בטירוף בקוד פתוח. אתה יכול לראות את קוד המקור ב-  Github  או להוריד אותו ב- Fdroid באמצעות הקישור למטה.

מכיוון שמדובר בקוד פתוח, האפליקציה חינמית לחלוטין וללא פרסומות. בעוד מנגה רוק מדהים בכל מה שקשור לחוויית הקריאה והצפייה, Tachiyomi עושה את זה אפילו טוב יותר. ישנן אפשרויות נוספות להתאים את האפליקציה לטעמך.

בעוד שרוב המפתחים לא יכולים לרשום בקשות משתמשים וליישם אותן, Tachiyomi היותה קוד פתוח מספרת סיפור אחר. האפליקציה מתעדכנת בתדירות גבוהה וניתן להגיש בקשות ב-Github.

  • מחיר:  חינם
  • יתרונות:  קוד פתוח, יותר מקורות, ממשק משתמש נקי ויפה, מציע יותר התאמות אישיות מכל אפליקציה אחרת.
  • חסרונות:  לא מוצא.
  • פסק דין:  Tachiyomi היא אפליקציה חינמית עם שפע של משאבי מנגה, מאגר גדול, מספר אפשרויות התאמה אישית וממשק משתמש נקי ופונקציונלי.

בדוק את Tachiyomi ( אנדרואיד )

6. Manga Box

Manga Box מציע חווית קריאה נהדרת למשתמשי סמארטפונים וטאבלטים כאחד. האפליקציה מתאימה בצורה מושלמת את תמונת המסמך למסך כך שתוכלו לראות ולקרוא את כל מרכיבי המנגה.

מה שמעניין ב-Manga Box הוא שלא תצטרכו להוציא כסף. אתה יכול לקרוא את כל המנגה בחינם! אל דאגה, זה כולל גם מנגה פופולרית כמו גם בעיות רגילות ולא ידועות.

Manga Box מבטיחה שלעולם לא יהיה לכם זמן פנוי כי תוכן חדש יעלה כל יום. אז, תהיה לך מנגה חדשה לקרוא מדי יום!

בדוק את Manga Box ( אנדרואיד )

7. VIZ Manga

VIZ Manga היא אחת מאפליקציות האנדרואיד הטובות ביותר לקריאת סדרות מנגה בחינם, והיא מבטיחה להוריד תוכן חדש בכל יום. ידוע שהוא מתרגם בקלות קומיקס של מנגה לאנגלית.

אתה יכול לקרוא מנגה ישירות ב-VIZ Manga Reader כשאתה מקוון. אתה יכול גם להוריד כותרי מנגה ולקרוא אותם מאוחר יותר, אפילו ללא חיבור Wi-Fi. זה מתאים למי שלא תמיד מחובר לאינטרנט.

כדי להקל על הקריאה, ל-VIZ Manga יש מתקן לסימניות ותוכלו לבחור לקרוא אופקית או כפולה. הגדרות התאמה אישית כגון העדפות זום, העדפת קריאה שמאלה או ימנית והגדרות בהירות כלולות גם הן באפליקציה.

בדוק את Manga Box ( אנדרואיד )

8. Manga Bird

יש לו עיצוב אלגנטי, ותומך ביותר מ-10,000 מנגה שונים במספר שפות, כולל ערבית. הוא כולל את היכולת לסגור מודעות, רשימת מועדפים וקריאה לא מקוונת.

בדוק את Manga Bird ( אנדרואיד  |  iOS )

9. ZingBox Manga

יש לו ממשק פשוט וקל לשימוש ומציע שירות מכובד הוא תומך בקריאת מנגה במצב לא מקוון, לאורך או לרוחב, אך למרבה הצער הוא הוסר לאחרונה מחנות Play.

בדוק את ZingBox Manga ( אנדרואיד  |  iOS )

10. Manga Box

מה יהיו ספרי קומיקס אנימה ומנגה בלי תמונות? כלום. Manga Box משנה את גודל התמונות בצורה מושלמת כך שיתאימו למסך בצד ימין. אפליקציית קורא המנגה היא חינמית לחלוטין לשימוש אך נתמכת על ידי מודעות. כשהוא שואף להוסיף תוכן מנגה חדש לספרייתו על בסיס יומי.

  • תשובות: Manga Box היא בחינם, תוכן חדש נוסף מדי יום וגודל התמונות משתנים כך שיתאימו יפה למסך.
  • חסרונות: ממשק המשתמש טוב אך יכול להיות לא עקבי עבור חלק מהמשתמשים.
  • פסק דין: תוספת מובהקת לאוסף שלך.

הורד את Manga Box : אנדרואיד

מסקנה: האפליקציות הטובות ביותר לקריאת מנגה עבור אנדרואיד/iOS

אם אתם מחפשים קורא מנגה בחינם, Tachiyomi היא הבחירה הטובה ביותר. אהבתי את זה כי זה אפשר לי להתעמק בעולם המנגה עם יותר מקורות ממה שהכרתי Manga Rock מגיע למקום השני לא רק בגלל שהוא בתשלום ועבור אפשרויות ההתאמה האישית, למרות שזה נהדר, זה לא עומד ברמת Tachiyomi.

אם אתה רוצה את קומיקס המנגה העדכני ביותר ולא אכפת לך להוציא קצת כסף, Shonen Jump היא אפליקציה נהדרת לחלופין, ניתן להשתמש ב-mangadex.org שאינה אפליקציה אלא אתר מותאם לנייד.

למקרה שאתה מחפש את האפליקציה הטובה ביותר לקריאת מנגה בקינדל  , למרבה הצער, לא מצאנו. הסיבה היא שקינדל לא עובד טוב עם מנגה, במיוחד אם הוא ללא צבע. לחלופין, אתה יכול להשתמש בטאבלט Amazon Kindle Fire שלך ​​כדי לקרוא מנגה, ובמקרה זה, ניתן להוריד את כל האפליקציות לעיל.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

הצטרפו אלינו בטלגרם